en början och ett slut

För ungefär 24 timmar sedan så lämnade jag in mitt examensarbete till min handledare för bedömning. Det heter fortfarande utkast till examensarbete men det ska i stort sett vara klart nu.
Jag misstänker att det inte var så förfärligt för jag har inte hört av handledaren (vilket jag gjorde förra gången när det var förfärligt) så jag kan väl hoppas få att få det godkänt i alla fall den här gången.
 
Har en av och till Internetbekant som nu hört av sig med telefonnummer och förnamn så den kontakten kanske utvecklas. Övertolka inte
 
Ska detta vara början på mitt liv som välordnad vuxen. Jag hoppas det.
 
När regnet hade slutat så tog jag en promenad in till samhället och kunde då konstatera att gravstenen kommit på plats vid pappas grav. Så nu är han ordentligt begravd. Graven är nästan en i mängden. Fast stennen är riktigt snygg och dessutom klart fräshare än de runt. Dessutom har gräset inte växt upp över graven än. Men nu är det på riktigt.
 
Så kanske att början på min yrkeskarriär och slutet på slutet för min tid med två föräldrar kom ungefär samtidigt.
Det är i alla fall en tanke.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

