Tack för mig!

Hej allihopa!

Jag kommer fortsättningsvis inte att skriva här, även om bloggen kommer att vara kvar av arkivskäl.

Jag har istället satt igång en bilblogg med adressen nuftigt.blogg.se där jag då ska fortsätta skriva när jag kommer ihåg det.

Får tacka de som läst min blogg (har ju inte varit så många) för att ni stått ut med mina inlägg.

Jag finns även på en communtiy där jag är medlem sedan en tid (och någon gång bloggar)

Kanske syns vi där.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

