Hej igen!

Microsoft har beslutat sig för att flytta Windows Live Spaces till WordPress.com vilket har många fördelar, en av dem är att min blogg fått en betydligt bättre adress. För er som blivit länkade hit från min gamla blogg eller via facebook så är den nya adressen https://foto136.wordpress.com. Så jag har bestämt mig för att ge dem en ny chans.

Detta innebär också att min bilblogg, http://nuftigt.blogg.se förmodligen kommer att få ligga vilande ett bra tag. Troligen kommer bilfrågorna, transportfrågorna, att komma med även i denna blogg, men blandad med andra frågor. Inte minst den mediakritiska hållning som blivit ett allt större intresse för mig under detta år.

Även mina andra stora intressen fotografering och ljudprylar kommer att finnas med på denna blogg, det kan vi nog kallt räkna med.

Den blogg jag öppnat för hos Aftonbladet har jag också stängt ned.

Låt mig således till att börja med konstatera att jag provlyssnade ett Bose-system i fredags och ljudet imponerar storligen. Den duger inte bara till film som jag tidigare trott utan duger även för oss som vill lyssna på musik i samma system.

Låt oss också hoppas att alla bloggregistreringar nu fungerar så folk får reda på att man har en blogg.

Det är ju liksom ingen mening med att ha en blogg när ingen vet om den!

Det här inlägget postades i Datorer och Internet. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hej igen!

  1. Mattias skriver:

    Välkommen tillbaka i bloggosfären 😀
    Kan meddela att det ser lite roligt ut med påföljande inlägg som heter ”Tack för mig” och ”Hej igen” – särskilt om man missar dateringarna i förbifarten…

Kommentera

