Utveckling på olika plan

Händer lite olika saker just nu. Jag får lite då och då pröva nya saker och vissa saker är vid det här laget rätt välbekanta. Så som det gärna blir efter ett tag på ett visst jobb.

Dessutom har jag då alltså fått pengar, vilket jag nämnde igår. Så idag har jag gjort av med något pengarna på en trådlös mus (vilken gör det möjligt att ha musen på soffbordet till höger om mig samtidigt som jag tittar på House) och en rengöringsgrej till datorn som är grym på hårstrån. Om musen kan sägas att den trevligt nog är större än min gamla, som var pytteliten, och har faktiskt på/av-knapp, något jag trodde försvunnit från de trådlösa mössen men uppenbarligen är de kvar på möss som ska fungera med bärbara datorer, som till exempel den här musen.

Jag har sett en Saab 9-5 i trafik idag. Den första jag är säker på förutom bilfirmans provkörningsbil.

Det är väl ungefär de nyheter som inträffat i mitt liv sedan igår. Som ni märker inte några direkta sensationer. Men det är väl så det ska vara. Att de flesta dagar inträffar inte några direkta sensationer? Då skulle vi tröttna på sensationerna och de skulle inte längre vara så sensationella.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

