Helg

Arbetsveckan är slut. Jag bestämde mig för att köpa det tangentbord som jag skrev om igår. Sitter och skriver på det nu. Det känns som välinvesterade pengar. Speciellt som det inte ens var särskilt dyrt. Det är något bredare än det gamla tangentbordet, men mindre på djupet.

Fick besked idag om att min flickvän sätt sig tvungen att ta bort sin profil från facebook på grund av ett brev hon fått som hon uppfattat som otrevligt. Verkligen tråkigt när sådant händer. Nu har vi ju tack och lov andra sätt att hålla kontakten. Inte minst e-post/msn och telefon. Tur att det finns att välja på i sådana här lägen.

Så nu är det jag som ansvarar för att lägga ut bilder på henne. Om jag känner att jag vill och får förstås. Nåja. Det blir nog bra med det.

Annars är det bra med mig. Halkade omkull igår och var orolig för att jag skulle få problem med ryggen, men den är bara lite stel.

Tittar inte på Skavlan idag, vilket jag faktiskt brukar göra. Vet inte riktigt varför, men kände mig inte lockad.

Har äldsta brorsan på besök, vi ska fira morsan i helgen. Det brukar vara trevligt när han kommer hit så det blir det säkert den här gången också.

Läge att ta helg på allvar nu tror jag.

Trevlig helg på er!

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

