Irritationsmoment

Jag sitter precis och blir rätt irriterade på min mail. Det är inte ofta jag blir det, men just nu är dock ett sådant läge.

Min dator fick för sig i morse att den a) Inte visste vad jag ville när jag tryckte på Open/Close-knappen på DVD-läsaren. b)inte ville läsa CD/DVD-skivor. Så jag har installerat om datorn. Allt bra så långt, problemet var bara att jag märkte två saker när jag satte igång datorn igen.

Jag har gjort fel med back-upen och råkat på en informationsförlust på så där 50-60 procent. Huvudsakligen gammalt skräp, men dock.

Och det tar typ 100 år att tanka ned alla mail eftersom mailservern är så … seg. Mycket irriterande!

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

