Hm…

Bara så ni vet, jag har egentligen ingenting att skriva om.

Visst är det en lysande början för att 9 av 10 att bli ännu mindre intresserade än folk i allmänhet är från början av denna blogg? Vilket att döma av besöksstatistiken inte vill säga lite…

Grejen är bara att jag kände för att skriva någonting och det jag hade att skriva på var bloggen som jag ju inte har lagt särskilt mycket energi åt de senaste veckorna vilket har den enkla förklaringen att jag jobbat desto mer och dessutom helt enkelt inte haft något att skriva om.

Så nu skriver jag ändå, även om jag inte har något att skriva om.

Så kan man också göra förstås.

Medan jag skriver detta blogginlägg så har jag på filmen Matilda i bakgrunden.

Jag gillar verkligen den filmen.

Vilket min syster inte gör. By the way.

Det slår mig nu att jag antagligen är ganska dränerad i skallen (vilket lätt blir resultatet av att jobba 25 procent mer än man brukar under en period när jobbet, oavsett hur många timmar man jobbar är ovanligt intensivt).

Tidigare gånger jag skrivit om rakt inget alls har nämligen, om jag minns rätt, blogginläggen blivit längre än så här.

Nåväl, god fortsättning på er…

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

