En liten inledning

Detta blogginlägg kommer sannolikt att bli ett av de kortaste jag har skrivit. Vill bara inledningsvis konstatera att den senaste månaden eller så har det blivit mycket annat som har fått gå före skrivande rent generellt och inte minst bloggen, vilket de flesta torde ha kunnat lägga märke till när det kommer till förekomsten av (eller snarare bristen på) inlägg.

De kommande inläggen som jag planerar att spruta ur mig under dagen idag får därför ses som en sammanfattning av juli månads mer intressanta händelser med tydlig övervikt sådant som hänt under den senaste veckan eller så.

Bara så ni är förvarnade. Går självklart bra att läsa blogginläggen lite i taget, så har ni förhoppningsvis god läsning en tid framöver. Om jag nu skulle få ett nytt anfall av att inte komma mig för att skriva på ett tag så har ni ju lite läsning att se fram emot (hoppas jag!).

Väl mött!

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

