Nytt år, nya möjligheter, nya inlägg??

Mycket har förändrats under det gångna året. Vissa saker blev som planerat, andra inte. Många saker blev inte som planerat faktiskt.

Vissa saker blev bättre än planerat, andra sämre. Vissa saker jag varit med om under året kunde jag inte förutsäga.

Men en sak kan jag säga helt klart. Saker och ting förändras i mitt liv. Det blåser en förändringens vind.

Tack och lov känns det som att dessa förändringar mestadels är positiva.

När ens liv förändras så uppstår också tillfällen när man behöver bidra till förändringen själv. När förändringen behöver ta sig synliga uttryck. Märkbara för omgivningen.

Redan i september 2014 började jag fundera på den här bloggens framtid.

Antalet inlägg har också tunnat ut. Till viss mån, kan jag avslöja, till förmån för lite längre statusar på Facebook.

Jag kanske fortsätter blogga, men det börjar kännas mer och mer som att det i så fall blir på ett nytt bloggkonto.

Mitt liv behöver ta sig en ny vändning och ibland innebär det en radikal rensning av gammalt.

Så mycket tyder på att det inte blir så många nya blogginlägg. Inte här i alla fall.

Det kanske rent av blir så, till miljonlotteriet och mitt ex glädje, att jag aktivt stänger den här bloggen.

Tanken känns än mer lockande när jag skriver den faktiskt.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

