Tack och adjö – ett slut som är början på något nytt

Det här blir mitt sista inlägg på den här bloggen. Som jag redan antytt tidigare så känner jag att bloggen inte utvecklas och därmed inte bidrar till min egen personliga utveckling. Jag  känner inte heller att jag får någon direkt respons på det jag skriver och en blogg där det inte sker någon kommunikation med läsarna är enligt min mening totalt meningslös.

Jag har dessutom gjort ett litet experiment och tagit bort mitt i särklass mest lästa blogginlägg på den här bloggen för att se om det då blir några läsare kvar. Det finns inlägg på den här bloggen jag verkligen uppskattar som minnen, så tills vidare tänker jag inte ta bort bloggen. Men den får ligga ute som arkiv ett tag till.

Detta innebär inte att jag slutar blogga. Det blir en ny blogg. kompaktmobil.blogspot.se, där jag alldeles strax ska skriva första inlägget. Det blir ett intressant experiment bland annat beroende på att det blir en blogg där politik i likhet med tillhörande instagramkonto är bandlyst!

Så detta blir ett slut som samtidigt är början på något nytt.

Det är liksom inte hela boken som är slut utan bara kapitlet. Det är dags att börja på ett nytt kapitel.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

